torsdag 25 februari 2010

Häktiskt!

Ja, nu händer det mycket på en gång! Idag har jag försökt att fixa nya bindningar till mina Bent Chetler men det gick såklart inte som planerat. Fick ett bra pris men enligt ryktet på stan så finns det inga 130mm skistoppers i byn till dom bindnigarna jag vill ha. Vi får se hur jag ska lösa det här. Efter det jobbade jag i 10 timmar för att sedan gå och se slutet av Sverige - Slovakien vilket var en stor besvikelse. Vi fick ju iallafall ett guld i dag får man ju glädjas åt då. (Försöker låta som att jag har koll på allt vad som gäller OS men ja kan tala om att så är inte fallet.)

Jag har fått biljett till andra åket av damernas storslalom imorgonnbitti av en vänlig herre det är jag mycket glad över. Trodde jag skulle glida igenom OS utan att gå på ett endaste event. Morgondagen avslutas sedan med prisceremoni och The Roots! Kommer bli en riktigt flashig dag.

Till helgen drar vi ned till Vancouver och träffar Kristian som jobbar med eventsen i Cypress Hill över OS. Det ska bli riktigt att häftigt att se staden! Sedan möter vi upp med min far och hans käraste som kommer åka med oss upp hit igen. Mycket att se fram emot nu.

Jag är i princip färdig med editen ska bara göra en liten ändring sen kommer ja lägga upp den. Hoppas jag får tid innan helgen!

Tack och hej... fred.

1 kommentar:

anders sa...

*väntar spänt på edit*