torsdag 17 december 2009

Segt som f--!

Nu var det riktigt länge sen. Inte så att vi har haft brist på saker att göra men har bara inte blivit att någon av oss satt sig ner och skrivit något.

Idag har jag åkt i snöstorm med ca en halvmeter nysnö på mina nya skidor! Grymt var det och i morgon ska nog vindarna lugna ner sig så vi hoppas på några schysta linor.

En tråkig nyhet är att min kamera verkar inte vilja vara med längre. Något står inte rätt till men hoppas kunna hitta någon som kan ta sig en titt på den. Annars är det kanske slutet för den gamla stackarn, börjar bli med åren.

Tänkte uppdatera lite mer i morgon om vad som har hänt den senaste veckan/veckorna.

Ha det fint mina vänner! Här är lite grym musik med ett band jag har börjat lyssna mycket på:

Yeasayer "Ambling Alp" from Team G on Vimeo.



Missa för gudskull inte "tight rope" i slutet på den här "take away showen"!

3 kommentarer:

Waster sa...

Aah det är jag som kör i vit jacka och lila byxor, det är staffan´s Gopro Hero, ska köpa en likadan fast med HD. Anders softar reidar i cammmmmmo!

Malin Kristina Norberg sa...

aa kul att du också lyssnar på yeasayer! har lyssnat en hel del den här hösten på de också! sunrise å 2080 är så bra !! hoppas ni har det bra, och får en fin jul!

Hampus sa...

aa båda dom är grymma! har du hört deras nya singel?