fredag 29 januari 2010

Syjunta, del 1

Det hela inleddes med en late night salad. Lite beundrande av mina biljetter till OS-prisceremonin den 25 februari då The Roots spelar hann jag också med. Dessa vann jag mest för att jag är en så himla härlig kille men också lite för att jag deltog i en utlottning för personer boendes i Whistler.
Sen började arbetet så här kommer första delen i min "sy-in-ett-par-byxor-själv" skola:
Före
Tag ett par (täck)byxor du tycker är lite förstora som dom här. OBS. Genom att sy i byxorna så kommer byxorna inte bli så vattentäta där du gör dina egna sömmar.
Vänd dom ut och in och nåla dom runt hela grenen och nästan ända ner till fötterna. Nåla dom så långt från innersömmen som du tror du vill ta in dom. Låt avståndet till kanten bli mindre ju längre ner på byxan du kommer.
När det är färdigt kan du vända dom rätt igen och prova dom så att dom sitter som du vill.

Mer än så hann jag inte i kväll. Nu ska jag sova för i morgon jobbar jag hela dagen.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: