söndag 25 oktober 2009

På västfronten intet nytt

Regnet öser ner och man är arbetslös. Vad gör man? Djäser framför datorn och de är jag van vid så det funkar ju. Nu har jag iallafall (kanske) ett jobb på gång så det känns bra. Jag har varit på byns bibliotek och fixat ett lånekort. Sjukt bra ställe man kan låna allt från dvds till tv-spel och såklart böcker, for free. Så jag har tänkt att låna lite böcker för å träna språket, väntar nu på att Life of Pi ska komma in och om någon har något tips på en bra bok så tackar jag och tar emot. Hoppas de händer något roligt snart som är värt att rapportera. Carl åker t.ex. ner till Vancouver med Peak i morgon det kan nog bli intressant. Ska be han att ta med kameran.

Här är några roliga klipp jag har kommit över så det inte bara blir tråkig läsning.


Snyggaste reklamen jag har sett. (Kolla in hur dom gjorde den med, ja de e cool)

Såg en livevideo med Passion Pit på Malins blogg. Den här var mysig med tycker jag. (Finns 7 delar)

Skhizein from Josef K. on Vimeo.

LADER BLADER!

2 kommentarer:

emil sa...

"Skhizein" av Josef K var snor-bra!!

Hampus sa...

I know! så rolig ide, sjukt snygg och grym helt enkelt.