söndag 18 oktober 2009

Weekend

Igår var vi ute och åt på en grekisk restaurang för att fira Kristians jobbarkompis Christel som hade fyllt år. Roligt att träffa Kristians kompisar och härlig känsla att kunna prata fritt om dom andra runt bordet med Carl och Kristian utan att någon förstår. De blev några öl sen gick vi till en pub vilken jag inte minns namnet på och tog några till och kastade dart. Straffet denna gång var inte lika brutalt som senast jag spelade så det var skönt.

Idag har jag käkat bakadpotatis med Kristian på Starbucks och nu ska jag klippa ihop en liten film från resan och vårt crib.

Screen från editen som ja hoppas ja hinner göra färdigt ikväll.

Ja, vad säger man? Nordamerika. Stop having a boring tuna, stop a having a boring life. Bästa reklamen som går nu.

Godkväll!

5 kommentarer:

maximilian sa...

jag vill ha slap chop!, det kommer göra oss smala igen!,, breakfast to go ser ju godast ut, mos typ

Johan Gunnarsson sa...

Hej Hampus
Hoppas ni har det mysigt i regnet -om det fortf regnar. Som jag skrev i mailet(på wg hotmail) så är facebook och skype på gång I hope!!

Hoppas ni snart lyckas med jobb - det löser sig bara ni är uthålliga - good luck.
Stor kram fr pappa / hälsa Carl

ELVIRA sa...

HAHA FAN VA PRAKTISKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kids can do it

Anonym sa...

HAHAHA!

Ylva sa...

alltså jag dör. hahahaha, det ser ju sjukt tattigt ut!! också lilla "graty" som grädden på moset.